ინოვაცია სასწავლო პროცესში . გაკვეთილი
შებრუნებული საკლასო ოთახის მოდელით.
სამიზნე ჯგუფი: მეორე კლასის მასწავლებლები , რომლებიც ფლობენ კომპიუტერთან მუშაობის უნარ ჩვევებს.
ტრენინგის ორგანიზების ფორმა: ჯგუფური; ინდივიდუალური.
აქტივობები: აქტიური ლექცია; გონებრივი იერიში;
დემონსტრირება მართული პრაქტიკა-დამოუკიდებელი ვარჯიში(D-GP-IP);
პრეზენტაცია; პრაქტიკული მეცადინეობა.
კურსის ხანგრძლივობა: 5 დღე- სულ 20 საათი , 1 ტრენინდღის ხანგრძლივობა 4საათი
სერტიფიკატის მიღების პირობები: მინიმუმ 16 საათზე დასწრება. ვიდეოგაკვეთილი შესაბამისი გეგმისა და სავარჯიშოებით. ელექტრონული წიგნი შესაბამისი გეგმითა და სავარჯიშოებით
ტრენინგის მიზანი:
სამიზნე ჯგუფი: მეორე კლასის მასწავლებლები , რომლებიც ფლობენ კომპიუტერთან მუშაობის უნარ ჩვევებს.
ტრენინგის ორგანიზების ფორმა: ჯგუფური; ინდივიდუალური.
აქტივობები: აქტიური ლექცია; გონებრივი იერიში;
დემონსტრირება მართული პრაქტიკა-დამოუკიდებელი ვარჯიში(D-GP-IP);
პრეზენტაცია; პრაქტიკული მეცადინეობა.
კურსის ხანგრძლივობა: 5 დღე- სულ 20 საათი , 1 ტრენინდღის ხანგრძლივობა 4საათი
სერტიფიკატის მიღების პირობები: მინიმუმ 16 საათზე დასწრება. ვიდეოგაკვეთილი შესაბამისი გეგმისა და სავარჯიშოებით. ელექტრონული წიგნი შესაბამისი გეგმითა და სავარჯიშოებით
ტრენინგის მიზანი:
§ სასწავლო პროცესის მართვა, შეფასება ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით.
§
21-ე საუკუნის უნარების განვითარება.
შ.ს.ო-ს უპირატესობები:
§
მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლება.
§
დიფერენცირებული სწავლების რეალური შესაძლებლობა.
§
შინაარსის ღრმა წვდომა.
§
მოსწავლე თავისი ბუნებრივი რიტმით სწავლობს.
§
მოქნილი დრო მოსწავლეებისათვის.
§
მოსწავლე სწავლობს დროის მართვას.
§
მოსწავლე ხდება Indepandent learner , სწავლობს როგორ ისწავლოს.
§
დროისა და რესურსის ეფექტური გამოყენება მასწავლებლის მხრიდან.
§
მეტი დრო "სუსტი" მოსწავლეებისათვის.
§
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეების ჩართვის მეტი შესაძლებლობა.
§
მასწავლებელი მოსწავლის ინტერაქციის ზრდა.
§
თანატოლთა განათლებისათვის ( peer coaching)ბუნებრივი გარემო.
§
ტრენინგის
მსვლელობისას მასწავლებელი ადგენს გაკვეთილის გეგმას
§
ვიდეოგაკვეთილის შესაქმნელად იყენებს სხვადასხვა ინსტრუმენტს.
§
ელექტრონული წიგნის შესაქმნელად გამოსაქვეყნებლად იყენებს სხვადასხვა ვებ გვერდებს.
§
ეცნობა საგანმამათლებლო სოციალურ ქსელის edmodo-ს შესაძლებლობებს. შექმნილ მასალებს აქვეყნებს და უზიარებს კოლეგებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий